Ingen lugn stund!

Känns som att mitt liv är fullt av tider att passa. Det är tandläkare till höger och vänster, diverse läkarbesök osv. 

Förra veckan var Oliwer magsjuk så då blev det inget gjort i början av veckan men tog igen lite i slutet. Kan bli lite arg på både mig själv och andra, nu har jag mer ork och då ska jag bara göra mer och andra tar lite de för givet att jag ska fixa och jag är så satans dum att jag låter det ske. 
Det här med min ork är ju inte så bra de heller ju mer jag får och ju bättre jag mår så värderar jag mig själv högre och står på mig på ett helt annat sätt än tidigare. 
Jag retar mig på helt andra saker än förr.
Jag har i dagsläget ingen aning om vart detta slutar, det skapar slitningar.
Jaja skit samma de är som de är och blir de som blir. 

Anmälde mig till vårruset förra veckan ska bli så spännande. På onsdag har Oliwer en tid hos sjukgymnasten för ryggen, innan han börjar få jätte ont av scoliosen, tänkte passa på att prata med henne då om min träning. 
Måste försöka ta tag i min ringa lista oxå men de är tufft då de är så många tider att passa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0