Vårruset!

Sa ganska snabbt efter de jag kommit igång med träningen att jag ska runt på vårruset. 

Nu har reklam börjat cirkulera på sociala medier, så tiden för anmälan är inne. 
Jag vill anmäla mig så snabbt som möjligt för att ha ett synligt mål med träningen och vårruset känns som en bra idé.
Då jag tänker på själva loppet så känns de jätte stor och långt, jag tar mig aldrig runt eller de blir mitt mål att ta mig i mål.
Känns som ett svinhögt hinder, men om jag tänker på rundan vi har gått i höst som är 4.4 km så känns det mer som att jag behöver ett tidsmål att träna mot.
Rundan tog sist 43.31 så undrar vad jag ska sätta.? 

I övrigt har vi haft en bra tränings vecka lyckas ta oss 3 gånger till gymmet. 
Måste ändå få säga att jag är grymt stolt över mig själv och över att jag av alla soffpotatisar lyckas få igång Chrille med träning. Han är ju i och för sig rätt lätt att få igång då ha han har tränat hela sitt liv fram tills han skadade knät. 
Nu har jag gett min svägerska i uppgift att fixa ett lag i grunden hennes idé men jag ligger på så hon har en vecka på sig sen anmäler jag mig själv 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0