Sjuk!

Då har förkylningen kommit till mig :-( 

Väldigt jobbigt att vara sjuk och gastric bypass opererad får inte maten att stämma, jag som just kommit på banan igen efter förstoppning och lathet. 
Skit oxå. 
Dessutom så är det sportlov och det obligatoriska stugan för familjen. Skönt så inni bomben. 
Slitningar så de står härliga till vi är inte alls på samma nivå. 
Det har blivit Cissi 3 år jag är tjurig nå hemskt, erkänner och står för de.
Jag är trött på att göra att på alla andras vilkor jag finns oxå som människa med vilja och önskan om olika saker och nu står jag upp för jaget. 

Som mål satte jag upp förra veckan att då jag lyckas träna 3 gånger samma vecka får jag gå och noppa brynen, bara för att få tredje gången att bli. Nu har det inte blivit någon träning alls. Börjar känna lite panik vårruset närmar sig. 
Igår kväll bestämde jag mig för en belöning då jag har kämpat mig ner till 80 kg ska jag gå och fixa naglarna det är roligare att ha nå att kämpa mot. Jag har ju bara sett viktnedgången som att de jag går ner går jag ner men har ändå kämpat för att gå ner. Det är ju bara så att man tappar fortare utan träning men då tappar man mycke muskler så bara därför kanske jag inte tappar de jag vill. Enligt BMI ska jag ner till 68 men stannar jag på 75 är jag nöjd men vill helst ner till 72 fast jag är nöjd redan nu, jag hade aldrig kunnat tappa 28 kg på något annat sätt har försökt med allt kroppen tillåtit. 
Ska sätta mig och slöa innan min snaps gjord på ingefära vatten honung och citron bränner ganska fint i halsen hoppas den har effekt jag vill inte vara sjuk längre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0